Week 2 - Reisverslag uit Hauteville, Frankrijk van Luuk Botzen - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Hauteville, Frankrijk van Luuk Botzen - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Luuk Botzen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

24 Mei 2015 | Frankrijk, Hauteville

'Het was weer een bewogen week' Deze week hebben we de Nederlands wereldkampioenen karper vissen van 2013, Lizette en Bianca geïnterviewd, of eigenijk laten interviewen door een professioneel interviewer, onze Engelsman Mike Salisbury, een vaste klant die hier een week op het resort vertoeft.

Ook hebben we een van onze opdrachten die we gekregen hebben van Hans uitgewerkt, het afval scheiden in Frankrijk. In Frankrijk moet afval gescheiden worden anders wordt het niet opgehaald door de afvaldiensten. Het is op het resort moeilijk om dit in de hand te houden. Klanten zijn gewend om alles in een zak te gooien. We hebben een aantal oplossingen op papier gezet, volgende week gaan we bepalen welke oplossing definitief wordt.

Voor de rest hebben we een fotocompilatie gemaakt van de gevangen vissen deze week. Die foto's gaan we op Facebook zetten.

• 26 Mei 2015 - 09:53

Linda:

Super leuk zo'n verslagje. Zo blijven we een beetje op de hoogte.
    Geniet er maar lekker, van.

Succes mannen

• 28 Mei 2015 - 08:52

Frans:

Hoi Luuk. Volgens mij gaat het lekker daar zo. Ook leuke opdracht(en). Ben benieuwd wat jullie verder gaan doen. Ook leuke foto's. Ga zo door! Al wijn op of houden jullie het bij bier?