Week 3 - Reisverslag uit Hauteville, Frankrijk van Luuk Botzen - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Hauteville, Frankrijk van Luuk Botzen - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Luuk Botzen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

03 Juni 2015 | Frankrijk, Hauteville

Week drie zit er ook alweer op. We zijn deze week erg productief bezig geweest. De opdracht 'afval scheiden' is afgerond. We hebben een oplossing bedacht voor het probleem en deze gaan we binnenkort in de praktijk brengen. Om de oplossing even kort samen te vatten; de klant wordt beter ingelicht over het scheiden van het afval en de controle wordt strenger. Ook hebben we een planning gemaakt voor de komende weken om alles goed in kaart te brengen wat ons de komende weken te wachten staat.

Tevens hebben we een van de administratieve werkzaamheden van Hans gedigitaliseerd. De bestellijst voor de bakker. 's Ochtends worden er stokbroden en croissants op de stekken bij de klant gebracht. Tot op heden was dit allemaal nog papierwerk maar vanaf nu kan Hans via een Excel-sheet zijn bestellijst bijhouden.

Deze week hebben wij drie ook onze eerste karper gevangen. Geen joekels maar wel allemaal mooie. Het weekend kwamen de ouders van Stefan langs, met hen zijn we naar het stadje Saint Dizier gegaan en daarna hebben we lekker met z'n alle gegeten in een wok-restaurantje in de buurt.

• 03 Juni 2015 - 17:04

Frans:

Hoi Luuk, leuk dat jullie een oplossing hebben gevonden. Nee het mee in je stage-opdrachten, ben wel benieuwd. Heb je ook foto's van die mooie vissen?

• 04 Juni 2015 - 19:26

Marja :

Goh wat leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie dien en laten. Mooi dat straks de hobby-vissers weten hoe ze het afval moeten scheiden. Controle zal wel noodzakelijk zijn. Mensen op vakantie nemen het meestal niet zo nauw. Ik zie uit naar het volgende verslag.

Groetjes moeder van Luuk

• 05 Juni 2015 - 08:43

Linda:

Leuk leuk leuk............ het hoort allemaal leuk en ook interessant. Heb jij ook zo'n gave foto met een Big Fish?

Veel plezier nog daar