Week 4 - Reisverslag uit Hauteville, Frankrijk van Luuk Botzen - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Hauteville, Frankrijk van Luuk Botzen - WaarBenJij.nu

Week 4

Door: Luuk Botzen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

10 Juni 2015 | Frankrijk, Hauteville

Week 4 stond in het teken van de DuQ, de Dutch Qualifiers voor de World Carp Classic. Dit is een wedstrijd georganiseerd door Fishing Resort Du Der. De winnaar wint een ticket (t.w.v. 1500 euro) naar de WCC. Om te winnen moet je de dikste vissen vangen. Aan ons was de taak om te marshallen. Marshallen is het toezicht houden en controleren van de gewichten van de gevangen vissen.

Aan het begin van de week werd al snel de recordvis van het meer gevangen, maar liefst 30,3 kilo. Het koppel dat de vis ving stond gelijk op de eerste plek in de wedstrijd. Later die week vingen ze nog een 25,5 kilo en een 18,8 kilo vis en wonnen hiermee de wedstrijd.
Door het vangen van de recordvis wonnen ze ook nog eens een vakantie cheque t.w.v 1000 euro.

Omdat het deze week erg heet was kregen we een tropenrooster, dat betekent dat we 's middags vrij zijn en 's avonds en 's ochtends werken. Dus we hebben in de middag lekker aan de rivier gelegen en heerlijk liggen bakken.

Vrijdag kwamen de ouders van Dion langs en zijn we uiteten geweest in het Truckers restaurant in Perthes. De volgende dag zijn we naar Reims gegaan, oude en erg leuke stad. In de avond zijn we in een grill restaurant gaan eten. En toen was de week alweer om.

By the way, om nog meer op de hoogte te blijven van onze activiteiten kun je ons ook volgen op www.https://www.facebook.com/groups/406548812694372/?fref=ts

• 10 Juni 2015 - 14:11

Frans:

Goed bezig! helaas lukt de facebook link niet maar je verslag is weer leuk om te lezen. gaan jullie al youtubefilmpjes maken over viswaardigheden? Kreeg je ook een batch en speciale kleding met FishMarshall? Zou er wel wat foto's van willen zien. Doe je best nog even en geniet er ook van. groeten.