Week 6 - Reisverslag uit Hauteville, Frankrijk van Luuk Botzen - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Hauteville, Frankrijk van Luuk Botzen - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Luuk Botzen

Blijf op de hoogte en volg Luuk

25 Juni 2015 | Frankrijk, Hauteville

Week zes was weer een productief weekje. We hebben onze SWOT analyse over de reisagenten afgemaakt, ik heb een website gebouwd voor www.fishingresortduder.com (is nog niet online). Verder heb ik de informatiemap voor in de huisjes verder uitgebreid.

Het weekend zijn mijn ouders en broertje op bezoek geweest. Vrijdagavond hebben we bij een pizzeria in Saint-Dizier gegeten en de volgende ochtend zijn we naar Parijs gereden. We hadden een hotel geboekt in Vilette in Parijs. Daar aangekomen hebben we de koffers achter gelaten en vertrokken met de metro naar La Tour Eiffel (de Eiffeltoren). Ongelofelijk om de Eiffeltoren in het echt te zien, heel bijzonder. Na de Eiffeltoren zijn we langs de Seine gelopen richting de Arc de Triomphe en hebben we gelijk de Champs-Élyséés afgelopen. Wat een straat zeg! En er liepen mensen vanuit alle uithoeken van de wereld, wat ook heel leuk om te zien is. Daarna zijn we in de avond in een heel bekend restaurant gaan eten, Le Bouillon Chartier. Er stond een hele rij voor de deur zo populair is het. En we hebben heerlijk gegeten.

Zondagmorgen zijn we er weer vroeg uitgegaan om Parijs verder te ontdekken. We gingen als eerst naar de wijk Montmartre. Dat is een wijk in Parijs met veel kunstenaars en schilders. Daar stond ook de oude kerk, de Sacré-Coeur. Een prachtig gebouw met een prachtig uitzicht over de stond Parijs. Daarna zijn we naar de Notre Dame gegaan wat ook een verschrikkelijk mooi gebouw is. Toen zat de dag er weer op een zijn we richting het hotel gegaan om onze spullen te pakken om vanuit daar weer richting het resort in Hauteville te rijden. Ik was nog nooit in Parijs geweest, wat een mooie stad!

Prachtig weekend achter de rug en ik wil zeker nog een keertje terug naar Parijs.

• 25 Juni 2015 - 15:57

Frans:

Jullie hebben netjes de toerist uitgehangen. Ik heb het ook allemaal wel eens gezien. Leuke stad met best bijzondere gebouwen. Ik ben benieuwd naar de site!

• 25 Juni 2015 - 18:05

Marja Greve:

Was leuk hè Parijs. Eigenlijk iets te kort om het goed te kunnen bekijken. Maar Parijs loopt niet weg

• 27 Juni 2015 - 16:05

Caminofrans: